Vattenfall

Sådär ja, så har man provat på Stockholms uteliv igen, eller det gick inge vidare för oss igår. Förfesten var riktigt lyckad alla hade trevlig, lyssnade på lite musik och spelade kort. Hade jag vetat att det skulle bli kortspel hade jag inte valt vin, för vin och vattenfall går inte så bra ihop.
När klockan närmade sig kl 23 så var det dags att åka in till stan, till Debaser. Kvällen tog i princip stopp när vi satte oss på tåget, efter vi klev av på Stockholm Södra så blev allt knas. Det är lite svårt att komma in på ställen när någon har druckit för mycket eller en annan som inte har åldern inne. Efter att ha försökt med två olika ställen gick vi till det tredje och sista, men där var kön mil lång och stället fullproppat. Därefter gick alla åt olika håll, några fortsatte vidare och hoppades på att få dansa lite innan stängnings dags.
Själv så åkte jag hem tillsammans med Cecilia och Linus, vi var nöjda och orkade inte springa runt mer. Fötterna värkte en aning mot slutet så det var lika bra att vi inte kom in, nästa gång måste jag packa ner skavsårsplåster.

    
  

Även om utgången vart en miss så var kvällen i helhet rolig, den bjöd på mycket skratt och prat. Sen att vakna upp dagen efter och inte vara bakis är ju inte helt fel det heller (brukar inte bli bakis annars heller men ändå)


Kommentarer
Postat av: c

ash da! Man kan visst dricka vin till vattenfallet!! Man blir bara lite mer full, och att det var ngt super bra har jag inte pastatt, bara att det ar mojligt! haha ;D

2009-07-26 @ 16:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0