Tiden går och går

Träffar man på en lite äldre dam/herre som man inte har sett på ett par år så tycker de att man är såå stor nu och ojoj vad tiden går snabbt. De har ju rätt för tusan! Tiden bara rinner iväg, var det inte igår som jag började gymnasiet?

Jag har nu tillbringat någon timme med att titta igenom alla tusen bilder jag har på datorn och kommer då och tänka på alla de minnen som man har upplevt med flera personer som inte är här just nu, en av dem är Cecilia. Min och Cecilias vänskap började inte så bra då hon hatade mig. Vi träffades är vi var 11 år gamla och i den åldern kan man inte leka mer än tre stycken åt gången hehe, det blev med andra ord lite konkurrens där något som jag inte lade märke till.
Just nu är Cecilia borta i Usa och arbetar medan jag numera bor uppe i norr och pluggar. Trots avståndet så kommer vi alltid hålla kontakten, eller det hoppas jag ialla fall. För att fira våra fina stunder tillsammans kommer härmed några roliga bilder, en bild säger ju mer än tusen ord ;P

                            
  
  

Kommentarer
Postat av: C

Hahahaha!!! Ett gott skratt förlänger livet min käre! Tack för det ;)

2009-07-22 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0