Äntligen fredag

Nu börjar kvällen gå mot sitt slut och skönt är väl det! Dagen har som sagt var väldigt lång och imorgon väntas det hända saker igen. Tentan som jag hade idag kan jag inte uttala mig om, det beror helt och hållet på hur läraren rättar så det spelar ingen roll vad jag tror. Självklart hoppas jag att det gick vägen den här gången men svaret får jag om drygt tre veckor. När jag lämnat in tentan mötte jag upp Linus och tillsammans gick vi till coop för att inhandla lite varor inför kvällsbaket (bullar och bröd). Vi körde på "det gamla vanliga" ; morotsbröd och kanelbullar, hur gott som helst blev det. Två väldigt säkra recept med andra ord!


Redo för tentan mitt i röran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0