En lång dag

Varför sover jag inte bra om nätterna?
Blir lika irriterad varje gång som alarmet sätter igång och jag måste göra mig i ordning för att gå till praktiken. Idag var inget undantag, trots att jag lade mig tidigare och ställde alarmet lite senare.
Min handledare var ledig idag så jag var ensam med alla undersköterskor, men allting gick galant och nu har jag fått prova på det mesta och känner mig mer säker i mitt utövande.
Den här gången blev det heller inget avancerat till middag då jag skulle iväg och träna någon timme senare. Väl under träningspasset fick jag ont i huvudet men fortsatte att skutta runt.. inte bra, inte bra!

Resten av kvällen ska jag diska, städa undan min resväska från Stockholm och sen blir det dags att krypa till kojs. Av dessa tre alternativ skulle jag välja det sista om jag kunde, men vill inte börja en dag med stök och smutsig disk.


Min tröja som kom med posten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0