Farsdag

Idag är det farsdag och min pappa ska få en whiskey flaska av mig, lillebror och mamma. Det är inte vilken whiskey flaska som helst! Nej nej utan det är en Mackmyra som bara släpps på systembolaget en gång om året och i år köade jag med Linus utanför Systembolaget i nästan två timmar för att vara säker på att vi skulle få en flaska. Pappa stod hemma i Stockholm och köade för en han med, men idèn är att han sparar en och dricker av den andra. Det är nämligen så att man bara får köpa en flaska/ person.
Istället för att skicka iväg ett gratulationskort med någon fin blomma på framsidan skicka jag iväg ett mms som såg ut så här:


Till världens bästa pappa!
Grattis på farsdag önskar Louise, Patrik och Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0