Home sweet home

Nu sitter jag hemma i Stockholm och har det bra. men det var sorligt att lämna kvar Linus uppe i norr. Dagen började med några timmar på min praktikplats och senare på kvällen tog jag tåget hit. Väl på tåget hade jag laddat upp med läkemedelsberäkning och en skvallertidning men jag somnade med boken i handen. Dessvärre gick det lite sisådär att sova då mina fötter var blåta efter en promenad ner till stationen i regnet och kallt i vagnen så jag frös en hel del och inte nog med det så dreglade jag nog hahaha! Vaknade med munnen öppen och det brukar inte vara ett gott tecken, hoppas jag inte snarkade bara då tycker jag synd om mina medpassagerare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0