Jag ser det snöar

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det är väl roligt hurra! Nu blir det vinter, nu blir det vinter som vi har önskat hurra!
Inatt föll vinterns första snö ner i Sundsvall, men när jag klev utanför porten imorse möttes jag av mestadels slask.. vilken besvikelse! Jag hade bråttom att hinna i tid till mitt möte med min handledar inför praktiken, när jag väl kom fram var fötterna våta och frusna men med ett leende på läpparna gick jag in och mötte min handledare. Nu är det bara några dagar kvar tills praktiken börjar jag är allt lite nervös måste jag medge, men förhoppnings komme det gå väldigt bra. När mötet var över fick jag traska genom slask i ett töväder....lovely! Jag gjorde ett stopp inne på ICA och köpte med mig en pepsi max hem för att fira lite. Egentligen har jag ingen anledning att fira men igår så klarade jag det praktiska provet, jag fick injektion med Kicki. Det kan man ju se som ett tillfälle att fira eller hur? Då har jag moment mindre att fokusera på och det är ruskigt skönt, att inte hela tiden vara den som ligger efter alla andra. Nä nu måste jag försöka koncentrera mig på anatomin för imorgon gäller det.
Håll tummarna för mig.

"Snö" bevis från min promenad imorse


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, jag hoppas det går bra för mig imon :D



Lycka till med tentan imon, du kmr klara det :)

2009-11-05 @ 19:12:16
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0