Min lördag

Idag öppnas dörrarn för Jimmy Choos kollektion och lyckliga jag som varken jobbar på H&M eller är så speciellt intresserad av just dessa kläder som fanns att välja mellan, slipper alla fruntimmers knuffand, slitande och deras vassa armbågar. Lite små panik över den hysterin må jag säga. 
Istället tillbringade jag morgonen med att tvätta (kl 5-8) och därefter gick jag 80-talspasset på friskis igen vid kl 9. Nu har jag två saker som jag kan stryka från listan, vad som kommer ske resten av dagen är ännu oklart men kanske så lite som möjligt. Senare ikväll ska jag till Svenssons med Henrika, Anna och Sofia det kommer bli riktigt trevligt!



Nu börjar det bli riktig julstämning här uppe i norr


Lite te är alltid gott efter en promenad i kylan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0