Min lördag

Igår blev det inte mycket bloggande, det hanns inte med helt enkelt. Lördagen började med ett träningspass kl 9, men att gå från sängen till träning är inte allt så lyckat. Visserligen klarade jag av det igår men på tom mage kanske inte är någon hit..
Efter passet gick jag till gallerian för att göra lite reklam för Friskis som har öppet hus nästa vecka, så i två timmar stod jag och delad ut lite reklam. När mina två timmar tog slut så följde jag med Linus till Birsta för som stöd medan han delade ut lite cv.

Någonstans under dagens alla aktiviteter så glömde jag bort det där med vätskepåfyllning, vilket resulterade i en jobbig huvudvärk lagom till vår hemkomst. Så det var bara att krypa ner i sängen och sova lite, tre timmar senare vaknade jag och då hade huvudvärken släppt. Jag slängde på´mig min nya puder färgade "klänning"/ top och gick ner till förrådet där alla andra höll till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0