Nu har vi ljus här i vårt hus..

Idag är jag ledig från min praktik men då har jag istället en hel del andra saker att sysselsätta mig med. Överst på listen har vi såklart skolan, jag måste verkligen sätta igång med artikelsökningen på riktigt nu för jag vet hur stressad jag kommer bli om jag väntar in i det sista.
Sen ska jag ner till H&M om någon timme med Linus och göra ett återköp på min snygga kavaj jag köpte i Stockholm för några dagar sedan. Anledningen till att jag ska lämna tillbaka den är för att jag ska köpa om den igen och då utnyttja min rabatt kupong på 100 kr, ett sådant erbjudande vill man ju inte gå miste om.
Klockan två senare idag har vi tvättid och då blir det många vändor fram och tillbaka mellan tvättstugan och lägenheten då tvättsäcken inte är så liten den här gången.
Vad vi ska hitta på ikväll är ännu oklart, vi funderade på att gå på bio och se Neew moon men så fanns det nästan bara dåliga sittplatser, men vi kanske går ner dit och pratar med dom på Sf så kanske det löser sig.

I
Nu är det inte lång tid kvar tills man får tända det här ljuset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0