Otroligt bra pris

Idag var det full rulle på min praktikplats och jag fick göra flera spännande saker, som att ge några patienter vaccin och även byta kateter. Dagen gick riktigt snabbt och plötsligt var klockan tre. Efter praktkien mötte jag upp Linus och Adam nere i stan, det gick riktigt bra för dem att julhandla... kanske nästan för bra då de konkades på ett par kassar haha. Linus ville visa ett fint halsband som han hade spanat in och nu ligger det här hemma fint inslaget med snöre och allt. Han vet om att jag köpte det då han var med in i butiken för att visa mig halsbandet, det kan inte bli en överraskning varje gång.
När vi hade tittat runt lite i stan åkte jag och Linus vidare till Birsta där jag provade skorna jag såg i tidningen dagen innan, men ack så fel det kan bli ibland. Skorna såg likadana ut som på reklambilden men storlekarna var på tok för underliga, jag var medveten om att jag kanske skulle behöva köpa en storlek större men inte två. I vanliga fall har jag 38:or men nu fick jag inte ner fötterna i ett par 39:or och storlek 40 glappade rejält. Det blev inga skor för mig, istället hittade jag ett par snygga träningsbyxor och ett linne till otroliga priser!


Byxor från Reebook för 200 kr


Linne från Casall för 200 kr

Mitt kalas gick alltså på 400 kr och det är ett väldigt bra pris för bra märkeskläder, nu hoppas jag bara att jag valde rätt storlek på byxorna så jag slipper hålla i dom när jag springer och skuttar runt på mina gympa pass.
Bilderna är lite suddiga då de är tagna med mobilen, kameraminnet glömde jag kvar hemma i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0