På bussresa mot Sundsvall

Sitter nu på Torpshammasbussen som nästan var en timme försenad, inge vidare bra början. Jag fick i alla fall sittplats på övervåningen, längst fram och använder hellyset som lampa haha!
Nu vill jag bara vara framme och krypa ner i sängen för jag vet vad som väntar imorgon, praktiken börjar klockan sju som vanligt och det innebär några få timmars sömn.
Fördelen med den här bussen är ju att internet ingår och att biljetten är billig, men förseningar förekommer och det får man ingen ersättning för. Internet på bussen är väl kanske inte det bästa men det är faktiskt bättre än jag hade trott, blir lite irriterad då internet försvinner ibland men efter någon fungerar det igen.

Hittade en fin kavaj och en väst på HM, Louise har faktiskt varit ett snällt barn i år och gjort sig förtjänad av dessa.




Kommentarer
Postat av: sessan

Fasen. Fick du mitt sms? Jag letade som attan (typ) på Hms hemsida men västen fanns inte där. Måste åka till Sollentuna snart och kika efterden.. Vill verligen ha!!! =P Pussis, hoppas resan går bra <3

2009-11-22 @ 20:51:36
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0