Praktik

Idag var det inte roligt att vara Louise och kliva upp ur sängen kl sju, hade mer än gärna krupit ner och sovit några timmar. Men det gick inte då jag den här veckan börjar min praktik och så här efter första dagen är jag helt slut. Men det beror till stor del att jag fick så lite sömn som jag fick inatt och det på grund av hemtentan. Jag hade helt glömt bort att den skulle vara inskickad senast igår natt 23:59 och fick lite panik, men jag hann få den gjord i alla fall.
Nu håller jag på och tillagar lite mat; klyftpotatis, kyckling och tzatziki, för snabbt måste det gå idag. Om någon timme ska jag värdá på skivstångspasset, detta kommer bli intressant....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0