Söndag morgon

God morgon! Här sitter jag i mina träningskläder redor för ett medel eller aerobics pass om ca 30 minuter. Igår kväll hade jag super skoj, länge sedan jag skrattat så mycket på sådan kort tid. Jag gick hem tillsammans med Linus lite efter tolv då Henrika och Anna skulle gå vidare till Oscars och dansa loss. Kvällen blev minst sagt lyckad! Nu sitter jag här och funderar på om jag borde titta till resultatet hur det har gått på Anatomi tentan, men jag vågar inte. Bara tanken på att logga in på miun`s hemsida gör mig lite illamående, men jag måste ju veta för att på så sätt börja plugga inför nästa tenta.
Nä nu ska jag kila ner till Friskis och träna lite första i alla fall.


Louise ska laga middag, läckert förkläde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0