Söndag

Äntligen fick jag sovmorgon och det var minst lika skönt som jag hade hoppats på. När jag och Linus hade ätit frukost promenerade vi upp till ICA vid Sidsjön för att handla lite mat och då passade Linus på att hämta ut sin innebandyklubba. Nu får han springa runt på plan med de andra barnen och jage bollen hehe. Resten av dagen har vi städat och fixat fint här hemma, men än är vi/ jag inte klara. Ingen av oss orkade laga middag idag så det blev köpmat från Thai/ kines kiosken och mat i mängde fick vi. Vi fick så pass mycket mat att det räcker och blev över, men det blir perfekt att äta till lunch imorgon.


Stekt ris med kyckling


Linus blev sugen på räkchips och det var inte några man fick!


En mätt och belåten Linus


Kommentarer
Postat av: Pat

Va é räkchips för nåt?

2009-11-16 @ 03:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0