Tomtar

Herregud vilket träningspass! Det var länge sedan jag svettades så mycket men fortfarande hade ork kvar, kanske är det dags att lägga på lite mer vikter nu på skivstången. Men samtidigt så vill jag inte bygga större muskler utan hellre hålla dem små musklerna jag har vid liv. Efter att ha kört ett sådant svettigt pass känner man sig riktigt nöjd.
Efter en snabb dusch och jag satte mig framför tvn och tittade på Ullared och drack en välförtjänad kopp te. Därefter blev det dags att börja förberede morgondagens lucnh som blir makaronilåda, gott! Klockan bara tickar iväg och snart är det dags att krypa ner i sängen igen, alarmet sätter igång som vanligt kl 05.22 imorgon.

Nu har jag även bestämt mig för att åka hem till Stockholm över helgen, det ska bli skoj att umgås med vänner och familj. Jag har också planer på att försöka julhandla lite nu när jag är där, vet inte riktigt om jag kommer åka tillbaka till Stockholm innan julafton och att fynda saker här går ju an men då gäller det nog att vara ute i god tid, utbudet är inte lika stort som i Stockholm men tillräckligt.


Dessa små tomtar har fått flytta hem till mig på obestämd tid


Kommentarer
Postat av: mickis

härligt!!!!

Då kanske det finns någon som vill åka in till stan och spana lite julklappar och annat?? ;)

2009-11-17 @ 15:40:05
URL: http://mhedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0