Torsdag

Idag klev jag upp kl 05:22, en härlig tid att börja dagen på. Tog en promenad i kylan till praktikplatsen och var framme lagom till jag skulle börja. Självklart tar det emot att kliva upp på morgonen medan Linus får ligga kvar i sängen några timmar till, men tur är det att min praktik plats är rolig att det gör mig inte så mycket. Jag slutade klockan 15 idag och därefter blev det ett afropass på friskis, det är alltid skoj att prova något nytt. Först trodde jag att jag skulle få gå hem och slappa resten av kvällen tills jag kom på att det är torsdag idag, vilket innebär att jag ska vara värd på friskis och svettis mellan kl 20-22 ikväll. Inte det roligaste när man är slut i både huvud och kropp, sen tar det en stund för mig att varva ner efter en så händelserik dag hehe
Imorgon väntas en spännande dag, fick veta av min handledare idag att vi är ensamma imorgon på fem våningar. Fyra sjukskösterskor är lediga/ sjuka imorgon så det innebör nog en hel del springande upp och ner i trappor, men det ska bli spännande med lite stress också!

Nu när jag sitter här och väntar på att klockan ska bli åtta så klickar jag runt på olika sidor och såg att Jimmy Choo öppnar sin kollektion på H&M nu på lördag. Jag kan tänka mig att det kommer vara mycket folk ute och köa för att få sig en bit av hans märke. Men ärligt talat så såg jag ingenting på damsidan som var intressant, kollektionen är gjort för långa, smala kvinnor som vill spendera 1500kr på ett par skinleggings. Killsidan såg lite mer intressant ut, jag hittade ett bar snygga Biker boots för 1499kr och ett armband för 199kr. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0