Trist

Nu börjar min lediga tid här i Stockholm gå mot sitt slut och jag ska snart boka min resa hem till Sundsvall. Om det blir tåg eller buss den här gången har jag inte bestämt mig för än, att åka buss tar längre tid men fördelen är att det är lite billigare och där ingår internet. Visserligen är täckningen inte den bästa, men det spelar ingen roll för lite underhållning är bättre än ingen alls. Idag var jag för övrigt på årets första julmarkand här vid Steningeslott, då passade jag på att köpa hem en påse the då vi (jag och Mickis) skulle köpa present till lilla Cecilia som igår fyllde 21. Idag bjöd hon på mat och efterrätt som smakade ruskigt gott allting! För att fira henne lite extra tänkte vi åka in till stan och dansa oss trötta men så blev vi otaggade. Det här är ett återkommande resultat som jag vill försöka bryta, känner mig riktigt tråkig som bara är hemma på helgerna. Men istället kanske det blir något extra under nyår då jag och Cecilia ska se om det finns någon ledig stuga kvar uppe i Åre eller Sälen. Det lär bli svårt att hitta, men vi får kriga om de sista och sen gör det oss ingenting om vi måste åka några kilometer till backarna... finns ju någonting som heter bil. Nu ska jag ut och promenera med Cecilia innan hon somnar där hemma av tristess haha!


Längtar efter att få dricka en kopp av mitt nya the


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0