Aerobics avklarad

Så skönt det är att gå och träna tidigt på morgonen även om man helst av allt vill ligga kvar i en varm säng så kommer man i alla fall igång med dagen. Idag var det som sagt Aerobics och det var väldigt kul, har bara gått på ett Aerobics pass förrut så det blev lite varation idag från vad jag brukar gå på. Sen efter mitt träningspass gick jag hem och började städa min något stökiga lägenhet och nu ser det faktiskt ritkigt fint ut, hoppas bara jag lyckade hålla det så här några veckor (men skulle inte tro det). Nu blir det till att sticka ner huvudet i böckerna några timmar och vad som sker senare ikväll återstår att se.





Hahaha

Inte behöver man spendera en massa pengar på en caffelatte från ett Cafè när man kan göra en nästan lika god hemma. Cappuccino påse  med eller utan smak (Daim är godast) + skummad mjölk = gott!


Kommentarer
Postat av: Linus

Man blir ju nästan skrämd nu när du fått så stora muskler!? vågar man verkligen komma upp till dig om 1vecka lr ngt? :o

2009-10-25 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0