Aveny eller hemmakväll?

Tiden går verkligen fort när man har kul! Efter att en stunds slappande var det dags för mig och Henrika att göra oss i ordning inför kvällen. För min del tog det ett tag innan jag kom fram till en godkänd outfit, har verkligen problem med att hitta festkläder. Men till slut lyckades jag i alla fall och vi begav oss ner till "Förrådet" och hem till Monica där alla andra trevliga damer väntade. Sverige matchen var på i bakgrunden medan det spelades musik på datorn och alla hade trevligt, med mycket skratt och en del alkohol. Kristin bjöd även på sång vilket jag passade på att filma, men lovade henne att inte lägga ut filmen på någon offentlig hemsida. Kvällen gick och jag vart mindre taggad på att gå ut, speciellt när jag fick höra att inträdespriset var 150 kr så var det inte lika lockande som min varma säng och en film. Därför sitter jag här just nu istället för att dansa på Aveny. Jag slapp gå hem ensam då jag fick följe av Angela.


Henrika och Sofia


Angela (i vita linnet)


Flickor


Kommentarer
Postat av: kristin

haha tack för att du inte offentliggjorde mitt framträdande louise!

2009-10-11 @ 11:59:57
Postat av: Linus

Show me, jag vill me se :D

2009-10-14 @ 13:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0