Dagens fråga

Jag har märkt att nästan att bloggare med många läsare har Dagens fråga eller Frågestund där läsaren kan ställa sina frågor och förhoppninsgvis få dom besvarade. Skulle jag göra någonting liknande skulle det bara bli extremt pinsamt, skulle få tvinga Linus eller Cecilia att ställa en fråga så jag inte skulle behöva känna mig helt patetisk haha! Nä jag skippar nog det där med frågestund och dagens fråga.

Söndagar brukar nästan alltid få mig på dåligt humör, men konstigt nog så är jag på toppen humör idag och jag vet inte varför. Det är trots att jag har tillbringat större delen av morgonen med att plugga och dricka te, kanske är det så att alla bitar börjar falla på plats och jag faktiskt förstår det jag läser?


Nördig söndag jag har eller vad  =)


Kommentarer
Postat av: sessan

hahaha, vi kan "dagen fråga" oss tillsammans hörru ;)Alla bitar kanske börjar falla på plats både studiemässigt och "annat jocks":)Ring mig en dag och berätta hur det går med allt plus hur du gör i veckan! :)

2009-10-25 @ 17:47:06
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0