Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Kvällen blev inte ritkigt som jag hade tänkt mig, det blev en lugn hemmakväll med lite plugg och tv tittande. Det var egentligen tänkt att vi skulle gå ut ikväll men när ingen ingen längre ville/ orkade beslöt jag mig för att stanna hemma, visserligen kunde jag kontakta några andra tjejer i klassen men klockan tickade på och jag blev allt tröttare. Imorgon väntar ett Aerobics pass kl 9-10 vilket passar perfekt då jag nu kommer i säng tidigt. Morgondagen kommer annars bestå till största delen av plugg, något som är väldigt nödvändigt!
Nu ska jag hoppa i säng, godnatt och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Sessan

<3

2009-10-24 @ 11:50:45
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0