Torsdag

Nu börjar torsdagen gå mot sitt slut, det är snart dags för mig att hoppa i säng och invänta morgon dagen med spänning! Jag sitter här helt slut i kroppen både fysiskt och psykisk efter ett tränings pass och en hel del psykologi pluggande. För att inte bli helt knäpp tog jag en paus från pluggandet och tittar lite på efterlyst på åttan, super bra att programmet visas där! Det som fattas är bara lite naturgodis så hade jag varit mer än nöjd... för tillfället i alla fall, för mycket vill ha mer.
Imorgon ska jag upp relativt tidigt för att äta frukost med Henrika och få en morgondos av lite skvaller haha. På eftermiddagen har jag mitt psykologi seminaruim mellan kl 13:15-17 och sen ska jag skynda vidare till Friskis för att vara värd till kl 19. Någon gång där emellan ska jag försöka få lite mat i magen annars får jag köpa något att äta på tåget till Arlanda, för imorgon bär det av hemåt. Hemma i Stockholm väntar en spännande helg då vi ska fira Mickis och Sofie som fyller 42 år (tillsammans). Linus kommer till också han till Stockholm och det kommer bli så mysigt, vi har inte setts på en månad så det är ett möte som är väldigt efterlängtat. Dock ororar jag mig lite inför avskedet på söndag då han åker till skåne och jag till Sundsvall. Sist gick det inte så bra då jag brast ut i tårar men hade då min underbara vän Henrika som stöttepelare, nu kommer jag sitta ensam på ett tåg i ett antal timmar.




Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack för att du röstade på mig haha :D



Ha så roligt i Sthlm och hälsa Linus till mig. Men du är en stark tjej så du kommer klara :D



Vi syns på måndag när den nya kursen börjar, NICE :D

2009-10-02 @ 17:12:59
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-02 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0