En seg lördag

I morse ville jag inte vakna upp i min egen kropp, då av flera olika anledningar men den största var för att den ömmade så mycket. Har träningsvärk gånger tusen, men förhoppningsvis är det bättre imorgon så jag kan gå på medel passet kl 10. Men efter att ha legat kvar i sängen en stund och tittat på en film var jag ändå tvungen att gå upp och möta dagen, solen sken ute så vädret var riktigt härligt. Tog en sväng till friskis för att försöka byta bort mitt värd pass nu på torsdag, får se på måndag hur det har gått om jag gjort framsteg eller inte. 
Har även tillbringat någon timme nere på stan med Henrika, Sofia och Hanna. Jag köpte min skjorta på H&M som jag både har provat och tittat på under en några veckor, först nu slog jag till och utnyttjade min lilla rabatt check på 50 kr. Sen räckte det för min del och jag promenerade hemåt för att nu vila lite innan kvällens äventyr sätter igång. Kvällen har inte ens börjat och jag är redan trött, hur kommer detta sluta? haha



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0