Onsdag

Jag nämnde ju i inlägget igår att det inte är långtid kvar tills julen är här och det märks verkligen på vädret då det blir allt kallare och kallre för varje dag. Men trots detta känns julen långt bort då min önskelista blir allt större haha nej men skämt åsido så har jag bara hittat ännu en kläning från H&M jag vill ha, men så såg jag idag att de har fått in en klänning på lagret igen. Var inte tillräckligt snabb sist med att beställa den och så fick jag hem en rabatt check på 25% och det gillar vi!
Det blir ett knepigt fall det här då de båda klänningarna är väldigt lika varandra. Men jag gillar nog modellen nummer två mer, den sitter lite slappare och har inte lilka många volanger.


Vilken är snyggast?


Kommentarer
Postat av: mickis

jag har nr2 i ljusgrön. Skulle köpt samma färg som den du visar, men den var slut.

2009-10-21 @ 19:09:28
URL: http://mhedin.blogg.se/
Postat av: Thezz

nummer två! :)

2009-10-22 @ 20:32:53
URL: http://frokenthezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0