Sammanfattning

Här kommer en sammanfattning av mina dagar i Stockholm

Linus anlände med flyget och allt blev magiskt

Doris var sig själv lik

Linus gillar sin nya plattång....

... men umgås man för länge med Louise så blir man smått galen

Partade med Linnea, Ferhat och Linus

Louise på äventyr

Barbaskön : en svart pälsklädd kille, intresse för konst
När jag och Linus åkte till ICA Maxi för att handla lite mat så passerade vi en leksaksautomat på utvägen och jag fick syn på en automat full med barbapappa figurer. Jag kunde inte motstå utan tog fram 10 kr och vred om spaken, då trillade den här lilla svarta barbafiguren ner och jag blev glad medan Linus skämdes haha

Kommentarer
Postat av: mickis

haha ja den är ju lite för kort för att användas som klännig. Hade ju köpt ett par spetsstrumpbyxor i vitt till, men risk för rumpflash då ;)

2009-10-22 @ 09:51:09
URL: http://mhedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0