What to do

Mina sovvanor har rubbats och nu vill jag bara sova hela tiden, stängar av mobilalarmet och somnar om. Vad det kan bero på vet jag inte men hoppas det går över snart. För första gången så försov jag mig på min tvättid med 20 minuter men då var det tur att jag har en pojkvän som ska upp samma tid och som ringde och väckte mig. Just nu springer jag mellan lägenheten och tvättstugan samtidigt som jag lagar lite lunch till senare idag, det blir tacos; enkelt och gott. Idag har vi två föreläsningar, den ena är om stroke och den andra föreläsningen är om hörseln. Efter skolan får vi se vad som hittas på, funderar på att åka till Birsta och köpa mina stövlar mer är som sagt vältigt kluven när det gäller 1500 kr för ett par stövlar. Behöver jag nya stövlar? Är det ett par stövlar som jag kommer använda nästa år, eller är de "omoderna" då? Hur tåliga är dom? Många funderingar som cirkulerar runt i mitt huvud men förhoppningsvis har jag bestämt mig lite senare idag. Ikväll ska vi troligen ut och dansa på Aveny, men då jag inte ska dricka tänkte jag plugga lite istället eller se någon film och sen möta upp resten av tjejerna. Hur taggad jag är på att gå ut märker jag senare i eftermiddag med tanke på att jag enbart har sovit i drygt fyra timmar så kan det gå åt vilket håll som helst. När jag var nere i tvättstugan nyss mötte jag städpatrullen som var där och gjorde fint, jag trivs verkligen att bo här i den här studentlägenheten allt är så fräscht. De städar och fixar, skottar så fort det kommer lite snö. Nackdelen är att det är kallt i lägenheten och att duscharna finns nere i källaren, men som lösning kan man köpa ett värme element/ fläkt och när man ska ner för att duscha är ett par Ikea tofflor ett måste för att slippa stå på det kalla golvet.
Nä nu ska jag gå och mata grisen, hörs senare!


En hungrig pengagris


Kommentarer
Postat av: Thezz

Mja, nu vet ju jag ingenting om det och så, men käkar du minipiller och varit med Linus kanske du ska ta ett test? Tilde och Matteus kom ju till trots cerazette.



Kram Kusinen



2009-10-24 @ 16:10:47
URL: http://frokennumerafru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0