Filmkväll

Så var men då hemma igen efter att ha varit nere på förrådet och umgåtts med Sofia, Rebecka, Kristin och Monica. Vi hyrde tre filmer, varav två var ena riktigt tjejfilmer med mycket kärlek (Flickvänner från förr och Dumpa honom). Vi orkade oss igenom två filmer innan det var dags att börja tänka på refrängen. Hade verkligen en kanon kväll!
Imorgon blir det troligen en vilodag från träningen (men man vet aldrig), måste vila för att orka med skivstång/kondition 75min på måndag. Sen måste jag sitta med anatomin och försöka plugga in så mycket som bara går inför tentan om två veckor, vill inte gripas av panik nu.

Just det! Jag har påbörjat ett Harry Potter maraton, väldigt trevligt må jag säga. Filmerna är verkligen bra, lite små nördiga.... typiskt Louise!


Louie goes albino


Kommentarer
Postat av: sessan

I love you, i love you i love you... :)

Kommer du och hälsar på på onsdag? :D PUSSS

2009-10-25 @ 10:22:25
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0