Ska det inte ta slut snart?

När jag gick till skolan för några timmar sedan så vad jag tvungen att gå långsamt och stanna för att ta pauser, magen och ryggen värker som aldrig förr. Nej jag är inte gravid, har bara kommit till fel datum i månaden. Ska det verkligen behöva vara så här jobbigt!? Trodde allting skulle bli bättre med p-piller men inte då, istället fick jag migrän och ännu mer ryggont. Det kan man kalla Jackpot, dubbelt upp! Ringde barnmorskan på vårdcentralen i morse för att boka en tid men självklart ska de ha telefonstrul just idag, hur irriterad blir man inte då! 
Så nu är det bara att härda ut någon dag till och knapra i mig några tabletter, få slut upp med att vara så kinkig men när det gör så ont att tårarna inte är långt borta då kan man inte låta bli att tycka synd om sig själv. Men samtidigt tycker jag att jag var duktig som i alla fall tog mig till skolan och lektionen om sårläkning var väldigt intressant ! Trots att tabletten inte har börjat verka på riktigt så tror jag ändå att jag går och tränar om en timme. Kommer jag överleva ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0