Hittelön

Igår hände något roligt då jag var och handlade (eller det slutade roligt). En gammal dam i kassan bredvid mig tappade 500 kr medan hon lastade upp varorna och såg inte att hon tappat den, så jag böjde mig ner och tog upp den, gav den till henne och hon vart jätte glad. Först ville hon ge mig sin rabatt check som tack men jag tackade artigt nej, så istället insisterade hon på att ge mig en blockchoklad kaka som hittelön. Hur gulligt är inte det! Det skulle aldrig falla mig in att ta pengar från någon, skillnad är om man hittar 100kr ute på krogen då är det sak samma. Men att ta pengar från en dam eller gubbe... Aldrig!! 


Min hittelön


Riktigt varma och sköna skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0