Mer

Jag överlevde träningen! Till en början var jag helt seg och kroppen var någon helt annanstans men till slut fick jag till stegen och jag vart så småningom svettig. Efter en timmes träning gick jag till Coop för att köpa en del saker, men som vanligt glömde jag två väldigt viktitiga ingredienser så det blir till att gå dit imorgon igen. Jag funderar skarpt på att bli en ekorre eller en björn, hur smart är det inte att samla på sig ett stort matförråd som räcker över hela vintern? Själv måste man pulsa genom snön i vinter och bära tunga kassar, men då åker allt fruntimmers vagnen fram även om jag så blir tvungen att gå och handla själv! haha
När jag var inne på Coop såg jag att det nu finns enliters Mer, som jag inte kunde motstå att köpa.

Nu väntar jag på Henrika som kommer över och tillsammans ska vi äta lite kvällsmat och invänta Desperate housewives som börjar kl 21.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0