Mickis och Sofie 42 år

Nu börjar min helg i Stockholm gå mot sitt slut och det har varit en väldigt intensiv helg men rolig helg, som började med ett underbart kram och pusskalas med pojkvännen Linus. Men lördags morgonen började inte lika bra, vaknade i migrän och illamående, typiskt! tänkte jag. Tog två alvedon men efter två timmar hade huvudvärken inte gått över utan jag fick ta någonting starkare och till slut så gick det ändå över, men då vart det stressigt istället. Hade drygt två timmar på mig att göra mig iordning inför Mickis och Sofies 42 års kalas (med disko tema). Kvällen blev riktigt lyckad men kände efter några timmar att nu fick det räcka då huvudvärken började leta sig fram igen.



Linus och Louise som Diskokulor


Fröken Cecilia


Emilia och ena födelsedagsbarnet Mickis


Emil, Calle och Linus tog hem första pris


Linus var extra stolt


Dansgolvet


Kommentarer
Postat av: Sessan

Love you girl.

Det varkul att träffas det lilla som var. Hoppas resan hem gick bra! Ring mig påmån kväll. Puss och kärlek!

2009-10-04 @ 22:01:24
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0