Psykologi

Det har inte blivit så mycket bloggande på ett tag men det hinns verkligen inte med alla gånger. Jag kan nog räknat antalet timmar jag suttit vid datorn på en hand den här veckan. Sist när vi hade eximinations seminariet (i tisdags) så stressade jag upp mig i onödan, men då var jag verkligen nervös. Nu inför förhöret imorgon är jag rädd, jag är verkligen rädd för läraren. Hon är inte den roligaste vi stött på och därmed gör det henne oförutsägbar, vi vet inte hur förhöret kommer gå till. Hon är en av dem som gladeligen vill sätta dit sina elever iställer för att stötta och hjälpa dem. Nu sitter jag här med mina tre gubbar och ett fruntimmer; Piagets, Erikson, Freud och Mahler. Att läsa om deras tolkningar är väl intressant men vi kommer inte få någon användning av dem i framtiden, ser inte kopplingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0