Stockholm

Nu har jag inte varit vid datorn på några dagar utan istället har jag umgåtts med familj, vänner och pojkvänn.
Jag anlände sent till Arlanda i onsdags natt och hann i princip komma innanför dörrarna innan jag ville krypa ner i säng, var riktigt trött efter en tidig morgon med tvätt och sen en hel dag på sjukhuset. Nästa morgon klev jag upp runt nio tiden och gjorde mig i ordning och inväntade Linus flyg som landade lite efter halv elva. Det blev många mysiga kramar och pussar innan vi hoppade in i bilen och åkte till Täby centrum för lite shopping. Väl i Täby centrum hittade ingen av oss något roligt så vi åkte hem tomhänta.

Fredagen blev desto mysigare och roligare då vi firade 9 månader tillsammans. Vi såg på Flickan som lekte med elden på bio och avslutade kvällen med lite god mat hemma i tv-soffan framför idol. Vi åkte även och hälsade på min mamma på sjukhuset och gav henne en skyddsängel som liten present, något hon blev väldigt glad över.

Lördagen började med ett besök till mormor som bjöd på det mesta inom fikavägen, smörgås, kaffe, läsk och äppelkaka. Efter två timmar var det dags att rulla vidare och vi fick nästan rulla ut också då magarna blivit så fulla haha. Vi underhöll oss genom att åka en sväng till Stinsen och strosa runt där en stund, sen var det tid för oss att göra oss iordning inför en kväll på stan med Ferhat och Linnea. En kväll som visade sig bli mer lyckad än vad jag först hade trott. Stockholms utångskvällar brukar oftast bli ett misslyckat försök av flera olika anledningar; någon blir för full och nekas, några/ någon i gänget är för ung eller man kan helt enkelt inte kan enas om till vilken nattklubb man vill gå till. Men tack vare Linnea så kom vi in på Chaplins bar för endast 20 kr istället för 120 kr. Hamnade även framför kameran där inne men tydligen ville fotografen inte lägga upp den bilden på mig och Linus, vart jag så ful? Men bilden på Ferhat och Linus kom med, men men jag får väl återgå till mina ego bilder igen haha


Ferhat och Linus

Linnea, Linus och Ferhat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0