Annons

Nu har föräldrarna åkt hem till Stockholm och man lämnades ensam igen haha. Nejdå jag tycker det inte är lika jobbigt som sist, för då var det första gången som jag lämnades ensam i en ny stad och inte hade man hunnit lära känna någon heller. Nu har jag Henrika och det är riktigt underbart, tråkigt bara att Linus inte kan bo här just nu.
För tillfället ser lägenheten hemsk ut, det ligger saker överallt men det ska bli ändring på det. Igår införskaffade jag en hylla man kan hänga upp på väggen men istället har jag den stående på govlet inne på toaletten, blev lite mycket jobb att städa runt alla hår/ dusch produkter.

Jag har även bestämt mig för att lägga upp en annons på blocket eller bubbleroom för lite klädförsäljning. Har hittat några kläder när jag rensade ut byrå lådorn och det är kläder som jag aldrig har använt. Nu sitter jag bara och funderar på vilken sida man ska lägga upp kläderna på; Bubbleroom eller Blocket. På vilken sida syns annonsen bäst?


Jag är riktigt nöjd med mitt fynd!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Sitter i samma båt. Gick igenom min kläder och såg att det fanns aaaalldeles för mkt kläder jag inte använt på länge som jag borde göra mig av med och in med lite nya plagg ;) hahaa. Miss you, hoppas det går bra i skolan och så? :)

2009-09-28 @ 14:34:47
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0