Dalarna

Nu har det gått lite sisådär med uppdateringen här på bloggen, för just nu befinner jag mig uppe i Dalarna. Här är det riktigt fint, tyst och lugnt. Igår sken solen och temperaturen var behaglig så vi fiskade, grillade och hade riktigt mysigt. Så här skulle jag faktikt kunna tänka mig att spendera en stor tid av sommaren, men då måste det finnas toalett, el och internet annars är det inte lika lockande då stugan ligger lite avskilt från det mesta. När man kryper ner i sängen för att sova så hörs nästan ingenting men istället tjuter ibland i öronen då öronen är ovan med så lite ljud. Allting känns så fräscht här uppe!
Just nu sitter jag ute i en av de mindre stugorna, känner mig lite som Emil (Emil i Lönneberga) som blir utskickad till snickarboden när han har gjort något hyss. Skillnaden mellan Emil och mig är att jag självmant går ut hit alla gånger och det för att jag måste få någonting gjort. Har en hel del saker kvar att plugga och jag känner hur stressen letar sig fram, speciellt igår när jag skulle sova så fick jag lite panik. Känns som jag ligger efter med precis allting men så illa hoppas jag det inte är. Får gå igenom svaren med Henrika när jag kommer tillbaka till Sundsvall imorgon.


Kommentarer
Postat av: cecilia

Goood luck! Det går nog vägen ska du se, kämmpa på gumman! :) Jag håller tummarna för dig!! Härligt att du trivs där uppe! PUSS

2009-09-20 @ 19:55:35
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0