Sundsvall igen

Nu är jag tillbaka i Sundsvall och är redo att ta mig an skolan igen, eller där ljög jag lite haha. Nej men min helg i Dalarna var hur mysig som helst och det gör jag gärna om! Resan upp hit gick fel fritt, jag råkade bara köra in i pressbyrå papperskorgen med min rullväska. Lyckligtvis hade jag inte omkull den, men jag fick ändå en hel del blickar. Sen har jag haft lite strul angående min bok jag vill köpa av en tjej på internet, hon använde sig av ett knepigt men säket sätt något som tar lite längre tid. Jag har i alla fall gjort mitt och fått bekräftelse på att betalningen är inne. Efter en timmes vilande i lägenheten så gick jag till friskis och svettis. När jag stod och slet på skivstång/ konditions passet så drömde jag mig bort till lite efterlängtade naturgodis, men när jag väl kom till affären så glömde jag just naturgodis. Men bortsett från missen med naturgodis så slutar dagen bra.


söta stugan jag bodde i


kaffe på centralen i Falun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0