Ett bra knep

Så var dagens träning avklarad och nu inväntar jag mitt kvälls pass som värd på friskis. Idag på träningen så märkte jag hur mycket mer jag orkar jämfört med tidigare, speciellt när det gäller situps. Jag var inte ens beredd på att jag skulle orka gå så långt upp (vanligtvis kanske ryggen lämnar marken med en decimeter) och utan att det tog emot. Fick lite känslan "plötsligt händer det" och började skratta lite för mig själv. Appropå plötsligt händer det, jag måste verkligen sy in mina byxor. För ca tre veckor sedan köpte jag nya, bekväma träningsbyxor men jag tror att de redan då var på gränsen att vara för stora i midjan. Något jag märkte av idag, fick dra upp dom flera gånger och det blir bara irriterande! Men jag är tveksam till om de går att sy in på grund av materialet men jag ska göra ett försök. Annars får jag köra på Super hjältarnas knep, ha kalsonger på utsidan. 


Stålmannen vet hur man håller byxorna uppe



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jora, det går väl helt okej med plugget :P Det är så mkt man ska kunna xD

2009-09-24 @ 21:52:11
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0