Freud

Att vakna upp helt utvilad är så sjukt underbart, man kan nästan inte börja dagen på ett bättre sätt. Jag hade även gott om tid att göra mig iordning inför grupp diskutionen. Vi i min grupp skulle bara sammanställa det sista innan vi skickade in frågorna och sammanfattningen till fyra kapitel i kommunikation. Nu får kommunikation projektet ligga på hyllan i några dagar då nästa del inte är långt borta. Nästa vecka kommer bli en rörig och stressig vecka då detta ska hinnas med; värdutbildning, träning, examinationsseminarium, omvårdnadshandledning, muntligt psykologi prov och vara värd på friskis och svettis två dagar. Men ännu är inte den här veckan avklarad. Just nu sitter jag hemma och pluggar lite psykologi men jag tycker och har alltid tyckt att psykologi är lite luddigt, något som skulle underlättat förståelsen var om man fick frågor man kunde öva på. 
Imorgon kommer bli en rolig dag, mina föräldrar kommer och hälsar på. Jag får se hur jag gör på kvällen om jag följer med flickorna ut och dansar på Oscars eller om jag umgås med mamma och pappa, men jag tror det blir det sistnämda. Har de åkt upp hit för att träffa mig vill jag inte hitta på massa andra saker, finns andra helger till det.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha, det förstod jag :D



Går det bra med plugget då? :)

2009-09-24 @ 14:38:00
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0