Trevlig dag på stan

Igår valde jag den sämsta tvättiden, nämligen kl 23-02. Så när jag vaknade i morse var jag fortfarande trött men man vill ju inte sova bort hela dagen så jag klev upp. Fick sms om att min tröja hade kommit till ICA vid Sidsjön och vart genast gladare. När jag hämtat ut tröjan så promenerade jag och Henrika ner till stan för att möta upp resten av tjejerna. Det blev en rätt ekonomisk dag och det är ju aldrig fel. Dagen bjöd också på en hel del skratt, Speciellt då vi gick in i "den roliga affären". Innan vi skulla skiljas åt tog vi en fika och vilade våra stackars ömma fötter.

Henrika och Anna

Rebecka till vänster

Sofia

Sofia och Louise



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Du verkar ju ha haft en kul dag men du borde ha varit med på kvällen för vi hade skit kul med klassen. Sen Oscars, herregud. Där hände allt möjligt hjahaha :D



När kmr Linus till s-vall? Man börjar sakna hnm haha :D

2009-09-26 @ 10:53:02
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0