En blandad kväll

Igår blev det lite shopping med damerna från Sundsvall, jag försökte hålla hårt i plånboken och jag tycker faktiskt jag lyckades riktigt bra. Hittade en t-shirt som jag ville ha dock, men den var billig och lite annorlunda så den var värd sitt pris. Sen på kvällen gick jag och Henrika till pingstkyrkan och satte oss och lyssna på prästen/ lek ledaren. Det blev en hel del nya intryck men jag vet redan vilken relation jag har till Gud och Jesus så på den punkten skedde ingen förändring. Det var snarare så att jag blev lite fascinerad över hur engagerad vissa människor är i sin tro och vilken varation det finns på åldrarna där. Har aldrig varit på ett möte i Pingskyrkan förrut så detta var väldigt intressant. När mötet tog slut så gick vi till förrådet och umgicks med alla söta party pinglor. Det var tänkt att vi skulle gå till Oscars men så var det total dött på nattklubben så vi gick till kåren istället, det blev med andra ord en rolig och billig kväll!


t-shirt från Vila för 179 kr


Kvällens äventyr






Flummigt värre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0