Hur mycket mer orkar man?

Linus kollade upp resultatet på min tenta igår och jag kunde inte somna ovetande så jag frågade och fick det särtsamma svaret F tillbaka. Jag hade det på känn men samtidigt kan man inte låta bli att hoppas att man har fel.
När jag till slut fick stopp på tårkanalen så kommer nästan jobbiga sak; det visade sig att jag var 4,75 poäng ifrån att klara Anatomi och Fysiologi tentan. Känslan jag har nu är förnedrande, känner mig så sjukt pinsam som måste göra tentan en gång till. Är jag verkligen så trög!? Det blir inte lättare när alla säger att sjuksköteske/ barnmorske yrket passar mig perfekt för just nu känns det verkligen hopplöst. Jag tänker inte ge upp men jag kommer få kämpa som en gnu för att ta mig igenom den här terminen. Jag har väldigt många vänner som bryr sig har erbjudit sig att hjälpa mig, men vill inte belasta dom mer än nödvändigt.

Nu tänkte jag lägga tankarna ocg pluggandet åt sidan någon timme och kila ner till friskis och svettis för ett skivstång/ kondition pass à 75 minuter.


Kommentarer
Postat av: linus

ett fixar det nästa tenta! lite plugg och kärlek så blir det blir en baggis@ finns här alltid för dig min kära! puss på dig hjärtat <3

2009-09-14 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0