Jahaja

Klockan börjar ticka men ändå vill ögonen ännu inte vila så jag läser lite bloggar i hopp om att få bli trött snart. Imorgon skulle vi egentligen ha lektion mellan kl 14:15-17 men så får vi reda på ikväll att lärarens barn är sjuk så hon blir hemma mer sjukt barn. Hur jobbigt är inte det, jag och Henrika stod i valet och kvalet i någon timme innan vi till slut bestämde oss för att stanna kvar här. Jag kan inte bara ta ledigt från friskis lite hur som helst, vill inte vara den som ställer till med problem så här i början då jag redan bett om att få byta pass nästa vecka. Hade allting gått som jag velat hade jag suttit på tåget ner mot skåne nu och nästa vecka hade hade jag varit hemma i Sthlm. Men nu sitter man kvar här uppe, inget negativit med det men bara så trist att missa de få dagar man har chansen att träffa nära och kära. Vet som sagt inte hur snart jag och Linus kommer ses igen, han får nämligen reda på nästa vecka om han få förlängt en månad till eller inte.





Stödbrickan är inköpt på Ikea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0