Många bollar i luften

Varför är man alltid ute i sista sekund, när man vet exakt vilken tid man ska bort? I morse segade jag mig upp ur sängen men hann precis till skolan klockan nio som vi hade bestämt, väl i skolan så började vi med eximinations uppgifterna som ska redovisas om två veckor. Vi är fyra stycken i min grupp och frågorna är något luddiga men med lite samarbete ska det nog gå vägen. Sen vi klockan elva så hade jag min tid på vårdcentralen för att nu sitta och mumsa i mig lite lassagnette innan lektionen börjar. Efter skolan går jag dirkekt till friskis och svettis på ett medel pass.

Ha det toppen!


Louise ska kila ut i solen och ta den alltid lika roliga promenaden till skolan


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas det går bra för dig gumman. Ring bara det är något. Jag ställer alltid upp, inga problem! I vått och torrt, verkligen..

Jag vet att det låter klychigt, men det är ändå väldigt sannt.

"Allting går bara man vill" Har man viljan så går det. Du måste bara lära dig priotera det som är viktigt. Och jag vet, det suger att inte ha ngt liv mer än plugg och ev träning. Men ibland får man offra för att vinna. Mitt liv suger just nu. Jag går i skolan, tränar och sen hem och plugga, sover, går till skolan, tränar, pluggar.. osv osv. Men ibland kanske man får ha en period där man stänger av tv, datan whatever och bara rå pluggar. Även fast det suger så kommer du klara det. Jag vet det. Du har en enorm vilja, det är bara att plocka fram den och köra gärnet så klarar du nästa tenta och omtenta galant! Jag har kännt dig alldeles för länge för att veta att du kommer inte låta något sånnt här trycka ner dig.. Upp med hakan och så kör du gärnet!



Älskar dig, lillasyster :)

2009-09-15 @ 22:54:33
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0