Mannen i mitt liv

Nu är jag återigen hemma efter en väldigt trevlig kväll med Henrika på kåren. Vi dansade hela kvällen och mötta flera kompisar från klassen, så skoj hade vi men nu är det inte lika kul längre. Just nu är det inte någon som väntar på en här hemma, ingen som håller om en om natten och pussar en på pannan innan han kilar iväg till jobbet. Han är nere i skåne och sliter på jobbet sitt. Troligtvis får han förlängt på jobbet och då kommer han upp hit (permantent) först i november, men tiden går väl snabbt antar jag. Snart har vi varit tillsammans i åtta månader och jag älskar honom mer och mer för varje dag, det blir allt jobbigare att skiljas åt. Jag älskar honom mer än han tror, han är min familj.
Linus är mannen i mitt liv.




Första mötet



Andra besöket uppe i norr




Linus skaffar munk frisyr


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0