Toppen

Nu har skolan kommit ingång igen, var i skolan i morse för att sammanställa kommunikations arbetet med mina grupp medlemmar. Det gick mycket snabbare än förväntat och allting föll på plats när vi gjorde frågorna tillsammans. Att läsa boken helt själv är verkligen inte det lättaste.
Efter två timmar i skolan så promenerade jag ner till stan för att se om tröjan jag spanat in till Linus fanns och det gjorde den! Glad blev jag då jag redan letat igenom några av H&M butikerna i Stockholm, där fanns nämligen inte rätt storlek (tror jag i alla fall). Nu hoppas jag då bara att jag köpt rätt storlek haha
När jag kom hem och packade upp tröjan så råkade jag komma åt någonting vasst och en lång tråd drogs ut ur tröjan, då var jag mindre glad. Jag är väldigt petig när det gäller trådar, repor eller något annat fel på varan man vill köpa eller har köpt. Ringde runt för att se om de hade någon annan ute i Birsta, men det gjorde det inte så jag sydde bara in tråden på insidan så nu syns den inte.

En petig Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0