Internet lös

Äntligen fungerar internet, efter tolv timmar. Man blir nästan isolerad när internet inte fungerar, speciellt inte när tv kanalerna inte har något att erbjuda. Men trots att internet var nere så har jag inte legat på latsidan, vaknade strax innan klockan nio och stog i valet och kvalet om jag skulle ner och träna eller inte, men tio minuter innan medel/ styrka passet började hoppade jag på cykeln och trampande ner till frikis & svettis. Var tveksam om jag skulle träna då jag var förkyld dagen innan men bestämde mig att jag var frisk, resultatet får jag imorgon om det var en dum ide eller inte.
Sen har jag umgåtts med Henrika och lagat lasagnette som jag nu har fryst in en hel del, gott är det med lasagnette!
Imorgon är det återigen skolbänken och dags för en ny lektion. Beställde böckerna igår men är tveksam om jag kommer hinna få bägge två innan jag åker till Dalarna med jobbet. Ska nämligen åka hem till Stockholm nu på onsdag och umgås med vänner och familj innan det blir Dalarna på fredag.

Just nu sitter jag och tittar på Notting hill på kanal 3 när en klasskompis plötsligt påminner mig om Anatomi tentan är upplagd och resultatet är ute. Fick reda på i fredags att reslutatet var ute på vår skolsida men vågade inte titta, då vi hade redan planerat kvällen och ville inte förstöra den med dåligt humör. Jag orkar verkligen inte göra ännu en omtenta, det skulle kännas så hopplöst! Har jag valt fel yrke eller är jag bara helt trög som inte får in alla ord/ begrepp i huvudet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0