Hemlängtan

Att titta igenom massa bilder på sin dator i sin ensamhet is a big NO NO. Man straffar sig själv att nästan brista ut i tårar, tittar på sina underbara familj, vänner och pojkvän som befinner sig flera mil här ifrån. Jag är så tacksam över att ha fått lära känna alla super trevliga människor här uppe i Sundsvall men alla drabbas vi av hemlängtan lite då och då, speciellt om man inte är van vid att bo ensam. Lyckligtvis har jag Henrika som kommer förbi rätt ofta så jag bor nästan aldrig ensam och det är en trygghet. Nästan vecka ska jag åka hem en sväng och få träffa dessa :



Min söta hund Doris



Cecilia



Familjen



Men dessvärre kommer jag inte få träffa Min underbara pojkvän Linus som är nere i Ängelholm och arbetar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0