Gott att vara hemma

 

Det är med blandade känslor som man sitter hemma i köket i Stockholm. För några timmar sedan satt jag i skolan på en föreläsning för att nu ikväll äta middag med familjen igen. Det var "bara" två veckor sedan vi sågs men på något vis känns det länge sen. Min vistelse här blir inte långvarig då jag på fredag ska åka upp till Dalarna med jobbet och därifrån åka vidare till Sundsvall på måndag. Just för att tiden blir så kort här så blir det dessto mer som ska hinnas med och några saker kan jag stryka från listan redan nu. Lovade min mormor att jag skulle komma förbi en sväng och det gjorde vi ikväll. Mamma och jag åkte dit och åt en jätte god blåbärs paj. Imorgon blir det till att försöka plugga en del så jag inte behöver ta igen såmycket nästa vecka.

Nä nu ska jag titta vidare på Efterlyst

Tack och hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0