Louise vs problem

Fy för Louise när hon är sur, inte den roligaste att vara i närheten då precis. Jag tyckte dagen började bra, hade ganska gott om tid att fixa det sista innan jag promenerade till skolan med Henrika, så här långt gick allting felfritt. På lektionen lyssnade jag och antecknade det som lät viktigt, men när jag klev utanför skoldörren så möttes jag av regn. Jag som ännu inte hunnit skaffa paraply och där går jag med en stor rödväska som väger bly och min datorväska, vart en aningen nojig över att datorn skulle ta skada av regnet men den klarade sig. När jag gått halvvägs så orkade jag plötsligt inte längre, mobilen vägrade skicka iväg sms, mina axlar värkte och jag såg ut som en trollunge med mitt spretiga hår. Bara för att jag fick min tågbiljett för 170 kr så bestämde jag mig för att ta taxi dom sista 200 metrarna och det gjorde jag rätt i. För sen uppstod det lite problem när jag skulle med bussen och inte kom åt min biljett, trodde jag i alla falll men med lite hjälp så ordnade det sig. Nu sitter jag på tåget från Gävle till Arlanda och allting fungerar igen, snart är jag hemma!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Hehe tack tack, nu är man hemma äntligen :D



Vilken jobbig resa haha men bra att du kom hem oskadd iaf ;)

2009-09-16 @ 20:20:51
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0